My Bloglist

вторник, 14 декември 2010

За Фергусон најважен ке биде натреварот со Челзи

Сер Алекс Фергусон вели дека дуелот со Челзи ќе биде многу важен натпревар за Манчестер Јунајтед.
Црвените Ѓаволи го добија дербито против Арсенал, следен голем предизвик за Јунајтед е гостувањето кај шампионот Челзи.

Фергусон е свесен дека долг е патот до титулата, но вели дека натпреварот на Стемфорд Бриџ ќе биде многу значаен за неговиот тим и мотивацијата кај играчите.

"Тоа ќе биде голем натпревар, но патот до титулата во Премиер лигата е долг" - вели Фергусон.

"Сепак, тоа ќе биде голем, голем натпревар за Јунајтед".

Ферги изрази шокираност од отказот што Блекбурн му го врачи на Сем Алардајс.

"Тој ми се јави синоќа попладне, и ме праша дали ќе може да испиеме по еден чај бидејќи ќе дојде на натпреварот. Потоа за еден час повторно ми се јави и ми рече: Добив отказ".

"Никогаш не сум слушнал таква глупава одлука во мојот живот, апсолутно неверојатно. Не знам како размислуваат тие, спсолутно смешна одлука".